Tedes que saber que non sempre se nos ocorren ideas para a cociña, polo que nos pasamos boa parte das semanas pedindo axuda a todos aqueles que coñecemos. Desta volta a idea de facer empanadiñas saiu da familia (gracias Iria) e a aportación do recheo... cousa nuestra.
O certo e que empezamos facendo empanadiñas e unha vez coas mans na masa, precisamos da axuda de Mari que nos veu a botar unha man cando as cousas se poñían feas. Ela foi tamén a que aportou asidea das tostas, vendo que nos sobraba material. E dado o resultado, todos os que o probaron decidiron que estas últimas gañaban con moito ás empanadiñas, así que xa sabedes!
Deixovos a receita para que a descarguedes aquí.
Tenéis que saber que no siempre se nos ocurren ideas para la cocina, por lo que nos pasamos buena parte de las semanas pidiendo ayuda a todos aquelos que conocemos. Esta vez la idea de hacer empanadillas salió de la familia (gracias Iria) y la aportación del relleno... cosa nuestra.
Lo cierto es que empezamos haciendo empanadillas y una vez con las manos en la masa, necesitamos la ayuda de Mari que nos vino a echar una mano cuando las cosas se ponían feas. Ella fue también la que aportó la idea de las tostas, viendo que nos sobraba material. Y dado el resultado, todos los que lo probaron decidieron que estas últimas ganaban con mucho a las empanadillas, así que ya sabéis!
Os dejo la receta para que la descarguéis aquí.
De nada¡¡¡¡ seguirei buscando receitas para cando che volva a faltar a inspiración
ResponderEliminarSerá perfecto, porque a inspiración as veces escasea despois dos anos!!!
ResponderEliminarAdmitimos suxerencias!