E unha vez que Mari nos pasou o seu segredo (que en realidade non era tan segredo...) a receita facíase realmente sinxela para repetir no Obradorio de cociña, polo que nos puxemos mans á obra, por suposto, ca axudiña da experta.
Ben e certo, que se nos queimaron un chisquiño, pero de todas formas non foi ese o motivo de que nos esqueceramos de facer a foto ao resultado, básicamente foi que coas ansias de probar... pasóusenos ese pequeno detalle (moi común cando facemos algo ao forno e xa non temos a cámara a man).
Invitámosvos a facela, e podedes descargar aquí esta receita.
Y una vez que Mari nos pasó el secreto (que en realidad no era tan secreto...) la receta se hacía realmente fácil para repetir en el Taller de cocina, por lo que nos pusimos manos a la obra, por supuesto, con la ayuda de la experta.
Bien es cierto, que se nos quemaron un poquito, pero de todas formas no fue ese el motivo de que nos olvidáramos de hacer la foto al resultado, básicamente fue que con las ansias de probar... se nos pasó ese pequeño detalle (muy común cuando hacemos algo en el horno y ya no tenemos la cámara a mano).
Os invitamos a hacerla y podéis descargar aquí esta receta.
Ya está temblando Jordi Roca!
ResponderEliminar