domingo

CHULAS... CHULÍSIMAS!!!

Na receita anterior falábamos dunha avóa, e esta vez tócalle a miña e a de moitas persoas. 
Cando eramos pequenos a nosa avóa facíanos chulas con ovo e fariña, e  nos cargábamoslle o azucre unha vez saían da sartén. 
Hai moitas versións de esta receita, a min particularmente as que me gustaban eran as da miña avóa, pero esta vez probamos coas Chulas de pataca e non saíron nada mal. Eso sí, aínda que a receita indica para facelas no forno, probamos a facelo, pero xa vimos que aquelo non tiña moi boa pinta, así que tamén nos pasamos á sartén e o resultado foi ben diferente, así o podedes ver nas fotos. Para que non coñeza a receta, aquí a atoparedes.





En la receta anterior hablábamos de una abuela, y esta vez le toca a la mía y a la de muchas personas.
Cuando eramos pequeños nuestra abuela nos hacia chulas con huevo y harina, y nosotros le cargábamos al azúcar una vez que salían de la sartén.
Hay muchas versiones de esta receta, a mi particularmente las que me gustaban eran las de mi abuela, pero esta vez probamos con las Chulas de patata y no salieron nada mal. Eso sí, aunque la receta indica hacerlas en el horno, probamos a hacerlo, pero ya vimos que aquello no tenía muy buena pinta, así que nos pasamos a la sartén y el resultado fue bien diferente, así lo podéis ver en las fotos. Para quién no conozca la receta, aquí la encontraréis.

No hay comentarios:

Publicar un comentario